Enkele bericht bekijken
Oud 29 December 2003, 11:10   #9
Setragasj
mycodenameis:edman

Setragasj's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

een drugs verandert dingen in je kichaam, waardoor je je anders gaat voelen. en dat is met roken drinken blowen slikken snuiven spuiten en weet ik veel wat allemaal.
ook al is een met een peuk maar voor ffies en ook al is t effect niet zo groot.. ( jah ok, de gezondheid krijgt wel een groot verschil maar daar gaat t nu ffies niet om)
dus in principe zijn roken en drinken en alle andere drugs (die dus eigenlijk druigs worden genoemd en roken en drinken niet..) gewoon allemaal drugs, maar natuurlijk wel met verschillende mate.
je hebt de zogenaamde soft en hard drugs.
roken valt daar nog buiten, omdat het niet zo een groot effect heeft. maar waar valt de aspirine dan onder voor als je koppijn hebt. dat is ook een drugs. je weet wel.. de drogist is the drugsstore in t engels.
blowen zal ik zelf onder soft drugs zetten. niet alleen omdat het daar officieel onder valt, maar gewoon omdat het niet zo een groot effect heeft als heroine of cocaine.
ik weet niet waar drinken onder valt, maar aangezien drinken door iedereen ("iedereen") wordt gedaan en omdat het gewoon DRINKEN is, en niet roken, spuiten, snuiven of slikken schijnt het de normaalste zaak te zijn.
alcohol kan ook veel met je doen. meer dan blowen. maar dat is uit eigen ervaring. te veel drinken kan slechter vallen dan te veel blowen. maar ook beter.
alleen blowen valt onder de soft drugs en alcohol.. ik weet t niet. het is de normaalste zaak in de wereld.

ik zit echt een zootje te typen en k ben net wakker en ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in.
ga dr op in als je er zin in hebt en anders niet
en ik ga dan wel door daarop. want ik heb nu echt geen zin meer en ik dwaal af enzo