Citaat:
Originally posted by FunFair
Als dat het geval is.. denk er dan serieus over na om er 60-80 euro bij te doen en voor een FX5600ultra of een ATI Radeon 9600pro te gaan.. dan weet je zeker dat je met de DX9.x games vooruit kunt.. en dat je ook ff een anderhalf jaar niet aan een videokaart moet denken ofzow....
Ik had die FX5200 gehaald bij de mediamarkt.. volgende dag terug gebracht.. toen een Radeon9200 256mb gehaald.. ook direct terug gebracht... die dingen zijn voor mijn gevoel, te duur voor wat het levert 
|
hehe precies. durf aan een 3d kaart wat geld te spenderen. dat haal je er vaak sneller uit dan een 3Ghz cpu kopen (ik noem maar wat)
staar je iig niet blind op de getallen, lees de reviews es door en doe er je voordeel mee.
maar idd die 256MB kaarten zijn overkill, want atm wordt maar 128MB gebruikt voor spellen, dus je houdt gewoon 128MB nutteloos over
Citaat:
post trouwens ff de andere specs van je pc ook ff, want dan kan je daar een vidkaart op afstemmen, zodat je niet 10x teveel cpu kracht hebt vergeleken bij de vidkaart of andersom
|
mja idd, dat is ook we handig. al verwacht ik dat dat wel goed zit. de meeste 3d kaarten kunnen een grote performance boost geven in veel systemen