Enkele bericht bekijken
Oud 30 December 2003, 18:44   #3
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Mag in dat geval Jorien van den Herik zelf niet ook zijn conclusies trekken? Bij geen andere club als Feyenoord heeft de voorzitter immers zoveel macht. Jorien neemt de meeste beslissingen toch echt zelf, en moet dus ook medeverantwoordelijkheid nemen voor falend technisch beleid. Daarnaast vind ik dat Baan in het verleden toch ook genoeg goed werk geleverd heeft. Het was toch niet zo lang geleden dat iedereen hem roemde als stille kracht achter een succesvol Feyenoord. Met weinig middelen zijn een aantal spelers in Rotterdam toch uitgegroeid tot topspelers...

maar misschien is het niet weg om met een nieuwe spelersgroep/ nieuw tijdperk een frisse wind door de technische staf en technische beleidsbepalers te laten waaien.
Mee eens!
Het rommelt bij Feyenoord op allerlei niveaus, niet alleen op sportieve vlak. Wat mij betreft wordt de gehele organisatie eens goed geevalueerd.

Overigens vind ik het wel terecht dat Baan geofferd wordt, de problemen die Feyenoord nu heeft zag iedereen allang aankomen. Het feit dat bijna 6 jaar zonder echte linksback speelde is één voorbeeld van het slechte functioneren...

Maar wat mijn betreft mogen er meer koppen rollen.