Enkele bericht bekijken
Oud 1 January 2004, 15:48   #7
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Dit is mijn roep al sinds een hele tijd betreffende het beleid met betrekking op regels, OW's en Bans echter deze discussie ben ik natuurlijk begonnen op de staffroom.

Ik krijg hier weinig respons op. enkel tegen gas de mede crew wil dit niet en dan kan ik er wel weer overheen gaan hangen en zelf actie ondernemen maar dan komt iedereen weer rellen. Ik ben nog steeds fanatiek voorstander en de discsussie op staff heb ik ook zeker nog niet opgegeven.

Die discussie gaat natuurlijk niet over specifiek Forza maar om het hele beleid omtrend dit typerende gedrag van sommige gebruikers.

Ik ga geen posts of stukken uit de staff room halen en of meningen van anderen verkondigen hier die voor of dan wel tegen zijn. (dit staat immers in de staff) maar ik hoop dat zij dan ook de moeite nemen om hier met dezelfde argumenten en meningen te komen)

Het Systeem nu is geheel op regeltjes gebaseerd, de crew is een slaaf van de regels geworden en wat begon als een handig overzicht tooltje in de staff room om bij te houden welke users waarschuwingen kregen en dergelijke is uitgegroeid tot HET systeem waarvan de crew een tool is geworden om overtredende gebruikers aan te pakken. De OW's zijn heilig verklaard even als de regels en daarom is er niets te beginnen tegen dit soort gebruikers...

En laat ik meteen voorop stellen dat nieuwe extra regels maken geen oplossing gaat bieden tegen dit probleem. we zijn geen afspiegeling van een democratisch land en we hebben dus geen wetboek van strafrecht nodig.