Citaat:
Originally posted by Tyskie
In deze regels staat gewoon bijna alles en er is zeker nog veel ruimte over beoordeling van de staff omtrent 'nieuw' trollgedrag van users.. Jouw genoemde nadelen omtrent de regels gaan dus gewoon niet op.
Waar regels wel tegen bescherming is tegen de willekeur van de Staff.. Jij moet gewoon iemand niet kunnen bannen zonder gegronde redenen... Die redenen staan in de staff. Het kan gewoon niet zo zijn dat jij iemand bent 'omdat je dat persoon een troll vindt'.. Want wat is een troll? Heel rekbaar en subjectief begrip. Een troll zal waarschijnlijk veel kenmerken hebben van overtredingen die in de regels beschreven staan.
Als jij dan toch iemand een troll vindt en dat persoon is daadwerkelijk een troll, dan is het geen enkel probleem om op grond daarvan een ban uit te delen (en je hebt dan zelfs geen 3 OW's nodig)
Kortom: beter zou je die regels eens goed doorlezen, dan kom je tot de conclusie dat veel van wat jij wilt gewoon kan op grond van de regels en dat je wederom een verkeerd beeld schept.
|
Dan als ik die regels die ik echt wel goed heb gelezen goed doorneem en interpreteer zoals ze steeds aangedragen worden is er geen gegronde reden om Forza voor eeuwig te bannen of voor langere tijd. volgens de regels heeft hij namelijk nog niks fout gedaan. Volgens diezelfde regels moet ik dan eerst hard bewijs zien van zijn of haar trol gedrag.
Helaas maar het werkt natuurlijk 2 kanten op als ik harde bewijzen moet leveren voordat ik iemand ban lijkt het me niet meer normaal dat dan ook moet gebeuren als anderen iemand willen bannen.
Je zal zien dat er geen hard bewijs te vinden is en daarmee dus de regels falen. De regels zijn momenteel wel degelijk de heerser de crew is een slaaf van de regels terwijl de crew de regels zou moeten hebben als gebruiksmiddel. niet andersom dus.