Enkele bericht bekijken
Oud 1 January 2004, 20:36   #23
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Dat is totale onzin, Koelkast.
Forza is nu al 5 tot 6 keer gebanned, een pure recidivist dus... Ik acht de kans groot dat hij binnenkort weer 'overtredingen' begaat waar OW's voor gegeven zouden kunnen worden.. Dan lijkt het mij een simpele optelsom dat zijn volgende ban een permanente is. En de regels bieden daar alle ruimte toe!!
Kun je hem nu geen OW's meer geven, dan heeft hij blijkbaar zijn gedrag positief verandert en is hij een voorbeeldige user geworden en zijn de problemen dus ook opgelost...

Jij hebt het telkens over har[i]t[/b] bewijst, maar dat is ook drogredeneren... Ten eerste moet je geen bewijs hebben op grond van de regels, maar op grond van de redelijkheid... Als leden of mede-staffleden niet overtuigt zijn van een ban (zoals bij Bartje dus), zul je dus bewijs moeten overleggen dat de ban terecht is geweest... Meestal staat dit gewoon op het forum, slechts zelden zul je een screenshot moeten maken.
In de regel telt dat dus wel als hard bewijs, tenzij uit de database van Spill iets anders blijkt (en de beheerder dus gelogen heeft).

Het probleem is dat jij niet wilt (of kunt) werken met de regels en dat jij sinds de onterecht ban van Bartje een stok probeert te zoeken om de regels te slaan... Maar ook zonder deze regels zou de meerderheid van de staff tot de conclusie zijn gekomen dat de ban onterecht was... Beleid voeren doe je in de eerste plaats op basis van gezond verstand en om de willekeur en gelijkheid te bevorderen heb je op de tweede plaats de regels waar iedereen zich aan moet houden..
Als jij dat niet wilt of kunt, vind ik dat er geen plaats is voor jou als beheerder. Maar dat is niet aan mij om te beoordelen...