Citaat:
Originally posted by dext0r
ik ben het eens dat je niet iedere keer maar kan blijven wachten op de OWs die moeten vallen om een dergelijke user te kunnen bannen...
zijn volgende ban zou zowieso al een verdubbeling..of nog langer van de bantijd zijn.. maar inderdaad, wanneer je in herhaling blijft vervallen...een definitieve ban is in mijn mening dan ook op zijn plaats..
ik zal wel weer kritiek krijgen om deze denkwijze...maar so be it
|
Van mij ga je in ieder geval geen kritiek krijgen om jou denkwijze. Ik steun jou daarin volledig.
Persoonlijk vind ik ook nog steeds dat beheerders (en FB+) BOVEN forumbazen staan, en meer te zeggen hebben. In mijn ogen is het dan ook totaal verkeerd dat forumbazen beheerders op het matje gaan roepen om bewijzen met het reglement aan te tonen. Anders kan je de taak van actief beheerder ook gewoon schrappen. Het reglement zou omgevormd moeten worden. Het zouden geen regels maar richtlijnen moeten zijn. Wanneer je je niet aan die richtlijnen houd, weg er mee.
Het is niet de bedoeling dat elk ding wat mogelijk fout gedaan kan worden, in één of andere regel genoemd moet worden. Sommige dingen lijken mij vanzelfsprekend. Het wil niet zeggen omdat bijv. forum hacken niet in de regels staat, dat het ongestraft moet blijven hé.
Ik ben eerder voor richtlijnen. Kort en krachtig, kan je er niet mee leven, of voldoe je niet aan het profiel dat opgelegd word, simpel... Weg er mee
Het idee dat je wanneer je 3 OW's vast hebt, een ban krijgt vind ik ook maar loos. Je kan het misschien als bijregel gebruiken, maar ik vind dat er uitzonderingen zijn. In die bepaalde uitzonderingen moet het niet nodig zijn om eerst 3 OW's te geven, vooralleer ie een ban krijgt. Sommigen doen het er gewoon expres voor.
Dit is gewoon mijn visie er over. Dit is helemaal niet persoonlijk naar iemand toe bedoelt, ter verduidelijking