Enkele bericht bekijken
Oud 1 January 2004, 21:05   #33
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Het is dat die geweldige server van Koelkast nu niet werkt, anders hadden jullie allang kunnen zien dat 3 OW's dus niet altijd verplicht zijn voor een ban... En dat als je het forum hackt dat je ook gewoon gebanned kan worden op basis van de regels...

Je zou beter de regels eens goed door kunnen nemen ipv hier dingen posten die niet kloppen. (als ze er dus allemaal opstonden, tnx koelkast voor je geweldige idee om ze op je server te zetten)
Server doet het hier prima? zit ook niks mis in de logboeken hoor?

maar daar klopt dus meteen al iets niet, want sommige mensen mogen wel worden gebanned op basis van beheerders en FB+ inzicht en dan is er niks aan het handje en bij andere mensen moet er dan opeens bewijs worden aangedragen wat in GEEN van de gevallen te leveren is (ook niet voor de mensen die dan gebanned zijn zonder dat hier bewijs voor gevraagt is)

nogmaals jij ziet regles als het heilige middel hier. Ik niet kun je boos op mij worden en alles van en omtrend mij gaan afkraken of zo maar daar hebben we weinig aan. Mijn visie over die regels is heel anders maar om dan zo kinderachtig te gaan doen? zie niet in waarom dat nodig is.