Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik zat ook in het geheel niet op jouw mening te wachten. Dat jij niet eens de kloten bezit om je leugen toe te geven kan ik niets aan doen, je wilt het graag met de mantel der liefde bedekken, maar zo werkt t helaas niet. Het onderwerp is er helaas naar dat we het moeten aanhalen, aangezien men graag een beleidsverandering wil zien. Ik ben daarop tegen, om de reden die ik hierboven genoemd heb. Dat is totaal geen flame, maar een constatering. Dat jij weer 4x het woord flame typt om het kracht bij te zetten is tragisch maargoed.
Op Scholieren werkt t trouwens niet, daar kreeg de hele sportgroep alhier een onterechte ban, en ook hier kan het niet werken als jij mij banned om een loze reden. Mijn argument was dat daar de juiste mensen dan voor aangenomen dienen te worden. Dat dat op jou slaat, jammer dan
|
je vraagt om mijn mening en daarna zeg je hem niet te willen horen. ik geef je voorbeelden waar je om vraagt en die negeer je dan volledig en ga je praten over een manier van notatie en schrift?
uiteraard was de ban op scholieren geheel onterecht ik zou daar meteen nog een topic over openen op de feedback van scholieren.com dat vinden ze vast heel fijn. ze zullen begrip tonen en meteen alles ongedaan maken.