Citaat:
Originally posted by bartje518
Waarom wil je geen namen noemen, saartje? Er zijn meer mensen die niet tevreden zijn over bepaalde crew-leden, en feedback is dé plek om die mening uit te spreken vind ik dan..
Ik ben persoonlijk wel tevreden over het regelement. Als je gaat spreken over verwachten, dan krijg je mensen die de grenzen op gaan zoeken, en daar krijg je dus juist rellen over. De enige rel die er sinds die regelement is gekomen is die wanneer iemand buiten de regels om handelt. Over de rest hoor ik niemand meer, want er is duidelijkheid. Je hebt dit gedaan, dat mag dus niet, vandaar deze straf. Prima vind ik dat Nogmaals, het kan wel anders, maar dan dienen er wel objectieve mensen te zijn, en die zijn zeldzaam. Dan zou je geen persoonlijke contacten kunnen onderhouden, want als je dat al doet ben je al niet meer objectief. De enige die nauwelijks met iemand van doen heeft is Tyskie..
|
Niet akkoord.
Als ik zeg dat ik geen zin heb om hier met namen voor de pinnen te komen, is dat mijn goed recht. Waarom zou ik dat moeten doen?

Ik heb momenteel géén zin in een discussie waarom ik wél namen zou moeten noemen.
En ik ben niet tevreden over het reglement. Ga jij hier nu liggen beweren dat er nu geen mensen zijn die de grenzen proberen op te zoeken? Er zijn er hier die totaal nx anders doen dan kijken hoe ver ze FB's en beheerders kunnen krijgen voor ze gewoon gek worden. Ik denk dat jij stiekem ook wel tot dat rijtje thuishoort. Jij hebt in je verleden ook al vééls te vaak geprobeert hoe ver je een mens kan drijven. Dus in mijn ogen is het totaal verkeerd dat jij zo'n uitspraak gaat maken.
Het is heel veel makkelijker om richtlijnen te volgen, dan je aan de regels te houden. Je weet hoe het er staat, er is geen dubbelzinnigheid, en doe je het niet, heb je het zelf aan je laars gelapt. Zo ver lijkt het me duidelijk.
Dan heb je ook helemaal geen last meer van de mensen die zich achter de regels willen verschuilen wanneer ze bang krijgen
Verder vind ik dat persoonlijke contacten helemaal nx te maken heeft met het objectief denken van een persoon. Dus omdat ik bijvoorbeeld psychobunny persoonlijk ken, zou ik niet objectief kunnen denken over haar? Ik kan heel gemakkelijk een objectieve mening over iemand geven, zonder daarbij mijn gevoelens een te grote rol te laten spelen. Om nog even in het zelfde voorbeeld te blijven : Ik kan makkelijk tegen Psychobunny zeggen wat ze beter niet doet, en haar op haar fouten wijzen. Heb ik al gedaan, en ga ik steeds blijven doen. Het moet mogelijk zijn om zelfs mensen waar je een persoonlijke band hebt, een objectieve mening mee te delen. Er zullen misschien niet zoveel van die mensen zijn... maar ze bestaan wel