Citaat:
Originally posted by Tyskie
Ik denk dat LoeLoe niet helemaal goed tot haar recht komt op ADB...
ADB vereist meer continuïteit en rechtlijnigheid.. Je ziet bij LoeLoe vaak dat ze het ene topic sluit, maar het andere net zo makkelijk weer open laat, wat deels kan komen doordat ze niet veel op het forum is, maar bij vlagen, dan is ADB gewoon heel moeilijk te onderhouden, itt tot een rustiger forum.
Verder is ze gewoon te vaak een bron van onrust op het forum. Dat kan beperkt worden als ze het houdt bij een ander subforum.
Daarom denk ik dat ze beter op haar plaats is als FB (zonder +) op een van de andere fora..
Voor ADB is er toch meer aanwezigheid vereist, maar vooral meer continuïteit en rechtlijnigheid. Als je het ene topic sluit om onzingehalte/ chat, dan moet je de overige 20 ook sluiten...
Bij Kampie zit er veel meer structuur in zijn handelen, je merkt dat hij weet waar hij mee bezig is en om die reden levert zijn handelen op ADB veel minder problemen op. Bij LoeLoe weet je vaak niet waar je aan toe bent, dus krijg je veel meer protesten bij handelingen van haar...
Daarbij zou het geen kwaad kunnen als ze wat vaker raad zou vragen voor ze iets sluit, danwel dat ze iets langer nadenkt voordat ze iets doet/ post etc.
|
Ke,kan ik ergens wel inkomen, ADB heeft regelmaat nodig en dat lukt Loeloe niet echt. Maar ze beheert ook het meidenforum, en hoewel het daar zelden nodig is,is ze daar echt wel

.
Ik denk dat een forum als cybertalk of sexualiteit beter bij haar zou passen...