Enkele bericht bekijken
Oud 2 January 2004, 16:48   #11
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
flikker toch eind op :kwaaist: *voelt zich persoonlijk aangevallen*

het enige wat ík vind is dat een paar bepaalde iemanden (aanhangwagens) monique pakken op persoonlijke dingen omdat ze weg moet omdat ze niets goed kan doen terwijl ze niets fout doet. imo
Ik bedoelde het niet persoonlijk anders. Maar ff terugkijken waarop ik dat zei, dan begrijp je het wellicht beter:

Originally posted by Youssef
Vooral als je toch iemand weg wil hebben

Waarom IS ze eigenlijk nog niet weg?

Youssef vroeg zich af waarom ze nog niet weg was, en als je het aan de jongens zou vragen zijn er buiten de crew weinig die zullen zeggen: omdat ze haar werk voortreffelijk doet. Ik zou trouwens niet weten waarom ik persoonlijk iets tegen haar zou moeten hebben, aangezien ik haar nauwelijks ken (ik weet niet of je mij bedoelt met persoonlijke dingen, of anderen, ik volg die discussie nooit, was ook één van de weinigen die nooit serieus iets tegen Plankje had). Ik vind persoonlijk dat ADB in ieder geval niet het juiste forum voor haar is. Op haar andere subfora kom ik nooit, dus daar kan ik niet over oordelen, ik oordeel dus over dit forum waar ik kom, en daar is ze mijns inziens tevaak een bron van onrust, vooral door discutabele slotjes e.d. De reden waarom ze dan nog hier zou zitten is dan als logische conclussie: niet iedereen is ontevreden over haar, meiden hoor ik namelijk bijna zonder uitzondering zeer lovend over haar. Vandaar mijn redenatie--> veel meiden mogen haar. Immers, wanneer dat niet zo was, dan was bijna iedereen tegen haar, en dan blijf je natuurlijk niet lang fb Ook het feit dat veel mannen haar als oorzaak aanwijzen van het wegvallen van het oude mannenforum telt natuurlijk mee.

Op de rest van het laatste onderwerp, de discussie over of ik te vertrouwen zou zijn zal ik maar niet meer ingaan. Daar word ik langzamerhand dusdanig moedeloos van dat ik moet opletten niet ongenuanceerd te worden. Ondanks het feit dat je als lid natuurlijk bepaalde vrijheden hebt zijn er natuurlijk ook daarin grenzen. Tyskie verwoord het voortreffelijk, dus daar wilde ik het maar bij laten
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden