Enkele bericht bekijken
Oud 2 January 2004, 18:43   #108
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Ik wist dat het je lichtjes in het verkeerde keelgat zou schieten, maarja. Wat moet ik dan zeggen? Ik zeg gewoon duidelijk waar het voor staat.

Op de een of andere manier heb je in het verleden altijd een soort groepje gehad die alles achter de schermen tevoorschijn haalde en ook alles over het meidenforum wist. Mensen die contact onderling hielden en elkaar overhaalden wachtwoorden door te geven of mirrors te maken.

Wat kun je er aan doen? Ik zou het niet weten, maar op de een of andere manier associeer ik jou daar ook mee. Of in de Staff nu wel of geen interessante dingen staan boeit dan ook verder niet. Alhoewel ik wel een beetje van mening veranderd ben na Tyskie's reply
Kerl, ik heb nog NOOIT aan iemand mijn wachtwoord gegeven sinds het mannenforum er is heur. Maargoed, kijk, daar ga ik weer, weeer alles opsommen, en daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer in. Zolang iedereen elke keer een lijst met dingen gaat aandragen, of met vermoedens wat ooit gebeurt zou kunnen zijn, dan schiet je geen meter op.
Kijk bijvoorbeeld feedback, BW denkt weer een geweldig goeie grap gemaakt te hebben, waardoor wéér mijn naam met zaken van een half jaar terug in verband wordt gebracht. Bovendien hoor ik nooit andere namen, bijv die van Tyskie in die context. Terwijl hij wél gewoon die kans kreeg. Wat betreft ongelijk toegeven word ik helemaal beroerd Als ik aantoonbaar ongelijk heb, dan geef ik dat áltijd meteen ruiterlijk toe, in tegenstelling tot bepaalde figuren die nu in de staff zitten op zelfs hele hoge posities
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden