Citaat:
Originally posted by Stevie
Er was een nog véél groter verschil tussen de zaak-LoeLoe en de zaak-Spiderr. Loeloe was een Forumbaas+!!! Spiderr en Headliner zijn toch gewoon doorsnee leden? Loeloe is een forumbaas en die moet haar verantwoordelijkheden inzien. En dan kan ze nog zo vaak beweren dat het er daar niet goed aan toeging, dat ze alle vrouwen een dienst heeft bewezen enzovoort. Maar dat staat er toch los van dat zij gewoon de regels heeft overtreden? Ik vind dat Loeloe gewoon nog een zwaardere straf verdiend dat Spiderr. Maar helaas waren er toen nog geen regels
|
Inderdaad, je zegt het zelf.
Er waren toen nog geen regels. Is wel lullig dat we mensen een jaar later voor iets gaan straffen terwijl er toen 'geen probleem' van gemaakt werd, relatief gezien dan.
Ik ben er zeker van dat LoeLoe ondertussen haar lesje wel geleerd heeft, en dat zij weet welke straffen er op staan. Verder zal zij indien zij wéér betrapt word, veel strenger beoordeeld worden. Het zal geen grapje blijven, en ze zal waarschijnlijk een veel zwaardere straf krijgen dan vorige keer, dus maak je zo niet druk
Idd, Spider en Headliner zijn gewone leden, maar gewone leden moeten zich ook aan de regels houden. Laten we het zo stellen, dat wanneer er een regel is, IEDEREEN zich daaraan moet houden, of je nu beheerder, fb+, fb of user bent. Regels zijn er voor iedereen lijkt me