Enkele bericht bekijken
Oud 2 January 2004, 22:24   #63
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Najaaa, jullie doen op mannenforumgedoe natuurlijk wat jullie willen hé, maar eigelijk vind ik die privéfora een soort van extra dat je krijgt. Het is geen recht, het is iets wat je moet verdienen. Beide personen hebben in mijn ogen al goed bewezen dat ze met die 'extra' informatie niet mee kom kunnen gaan, en verdienen dan ook geen discussie.

Ze hebben de kans gekregen, ze hadden de tijd en het doen om zich te bewijzen, maar ze verknallen het. Is het dan de taak van de rest om liefdadigheidsinstelling te gaan spelen? Ik denk persoonlijk van niet
Ik zei 'ik gooi t balletje ff op', kijken wat de rest ervan vind Voor mij magie een 2e kans, volgens de regels in feite niet. Maar meningen inwinnen kan natuurlijk altijd In feite heeft Marco zoals Yous al zegt zélf geen info doorgelult (voor zover wij weten huh ). We zien wel, en anders kan NW altijd nog zeggen: wat jullie ook vinden, hij komt er niet in.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline