gaat het om uiterlijk ? Dan heb ik hier wa tekskes
van mun vriendinnen :
1)
Zijn ogen natuurlijk, hij heeft van die mooie grote blauwe ogen. En tijdens het knuffelen vind ik het altijd leuk om met m'n handen door zijn borsthaar heen te gaan. Veel meisjes schijnen borsthaar niet zo mooi te vinden, maar ik vind het juist mooi. En het lichaamsdeel waarmee hij me op kan winden? Tja, dat kun je zelf wel bedenken denk ik
2)
Nou als een kerel al kan dansen en er een beetje sexy uitziet, dan ben ik al erg snel verkocht! Een beetje een stoere uitstraling, een lekkere brede borstkas, dat helpt ook een handje mee en als zijn handen en ogen ook helemaal aan mijn eisen voldoen, dan mag hij wel een beschuitje met mij komen eten.
Gelukkig bezit mijn vriend al die zaken, dus ik ben al hardstikke tevreden!
3)
Lekker kontje, geen buik, mooie ogen, zacht/warm lichaam... Zwijmel.... Jah, ik heb hem gevonden ....
4)Stoppels in het gezicht van een jongen vind ik inderdaad ook niet mooi. Wat ik pas echt lelijk vind is zo'n pluk haar onder de mond, terwijl de rest van het gezicht wel geschoren is.Jakkes. Maar lichaamshaar vind ik wel wat hebben. Zou niet willen dat mijn vriendje helemaal glad zou zijn, dan zou ik het gevoel hebben dat ik met een jochie van 13 aan het vrijen was...
genoeg of moet je er nog hebben ?