Enkele bericht bekijken
Oud 3 January 2004, 13:15   #73
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
GEK

Dus, wij mogen met z'n allen op paswoordsprokkeljacht gaan, want WIJ zijn het lek niet? Wij gaan er alleen maar in. Dus practisch gezien is het onze schuld niet hé...

Wow... dit gaat echt de verkeerde kant op

Beiden zijn in fout?
Zowel diegene die het paswoord af gaf, om de andere verder te helpen àls diegene die het paswoord gebruikt heeft.
Kijk, ik heb helemaal geen problemen met Marco, en dat weet ie best ook wel, maar hij is gewoon fout geweest, en moet net zoals queenie en x-lizz-x de gevolgen er van dragen
Ik zeg toch ook niet dat degene die om een password vraagt een een verboden forum ingaat niet fout zit!! Ik vind zeker wel dat zij ook gestraft moeten worden, maar op een andere manier!

Ik vind dat degene die in een verboden forum is geweest, niet gestraft moet worden dmv hem de toegang te ontzeggen tot zijn/haar forum, omdat hij/zij in feite niet heeft aangetoond niet heeft om te kunnen gaan met het voorrecht dat ze hebben gekregen. Alleen diegene die hun pass weggeven moet de toegang tot de privéfora ontzegd worden.