Enkele bericht bekijken
Oud 3 January 2004, 16:12   #75
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
Antikezman is erger gestraft dan jij, hij mag niet op mannen komen. Magoe, deze discussie gaat over of spider er weer in meiden mag, ik zou zeggen: maak daar zo'n topic als we altijd bij mannen doen en dan gaan de meisjes lekker stemmen. Door dat kansloze gedoe komt er ook nooit meer een nieuwe in mannen.
Wel, daarom is die regel van het stemmen ook een beetje omgevormd. Wij beginnen niet direct met een poll.
Wanneer je gewoon ineens een poll op het mannen/meidenforum gooit, gaan ze die persoon beoordelen op hoe goed ze hem kunnen uitstaan, zonder ze ook maar iets over hem weten.
Beetje oppervlakkig, vind je niet?

Daarom hebben wij de methode gevonden om die persoon zich eerst te laten voorstellen. Zo hebben wij ook een beetje een idee wie die persoon juist is, en waar hij zich mee bezig houd, en soms ook een foto. Vaak veranderen mensen dan van mening, omdat ze ook eens de àndere kant van die persoon ziet.

Waarom doe je zoiets niet? Maak ipv direct een poll, eerst een topic, en laat die persoon zich eerst voorstellen (in PM naar Nightwolf ofzo bijv) Ga dan die persoon beoordelen hoe je hem vind, en niet op de manier hoe ie post, of hoe ie zich gedraagd. Zo leer je ook eens de andere kant kennen.

Ik ben ook tegen zo'n poll. Stiekem vind ik zoiets gewoon om vriendjespolitiek draaien. Als je genoeg mensen kent die vóór willen stemmen voor jou, ben je zo binnen, maar als je bijvoorbeeld met een kliekje minder goed om kan, kan je het al direct vergeten. Niet eerlijk vind ik

Het is niet de bedoeling dat het een vriendjes- en vriendinnetjesforum word hé
WishfulDreaming is offline