Onderwerp: songwriting :)
Enkele bericht bekijken
Oud 4 January 2004, 10:48   #29
L_angeldc
Guest

Standaard

mja het is misschien niet gericht op mij, maar hier gaan ze denk ik over. ben niet echt goed in het analyseren van liedjes maar kan het altijd proberen toch?

Road movies with happy endings - een man ontdekt dat zijn vrouw is vreemd gegaan. hij kan dat niet hebben en ze krijgen ruzie. man killt zijn vrouw en rijdt uiteindelijk weg, terwijl die vrouw er nog ligt.

Thank you postcard, thank you - moeilijk. ik zou het eerlijk gezegd niet weten ik kreeg beetje het idee dat het speciaal tegen iemand gericht was die denkt dat hij alles heeft en alles kan maken, terwijl dat uiteindelijk niet zo blijkt te zijn. ofzo

88 - GJ - SZ and gone - dit gaat denk ik over het verlies van iemand die dierbaar is voor de I figuur. in het eerste couplet is het duidelijk dat over een kist gaat die begraven gaat worden. de persoon heeft spijt van alle dingen die hij gedaan, en niet gedaan had. over de doden niets dan goeds he? laaste couplet is een belofte aan de overledene, ik zal nog bij je blijven. zoiets..?

waarschijnlijk zit ik er ver naast van wat jij zelf voor ogen had, maar dit dacht ik dat het betekende
  Met citaat antwoorden