Citaat:
Originally posted by Xessex
Iemand die niet alleen meedenkt en meeleeft maar die je ook nog eens wil opbeuren en dingen met je gaat doen die jou liggen. Dus wat ik zoek is iemand die zich er actief in gaat mengen en niet alleen een psycholoog die wat tips meegeeft. Aan zulke lui heb ik niks.
|
n goede vriend(in) dus.
ik denk dat je ff beter moet weten wat n psycholoog doet. die geeft niet zomaar wat tips en dat je direct weer kunt vertrekken. Die zorgt er echt voor dat je dipje/depressie beter wordt.
En als je nu n goede vriend of vriendin bij je ouz hebben en daar tegen zou praten, is dat misschien wel fijner voor jou, maar die persoon heeft niet alleen die bedoeling, die zal, als het n flinke tijd duurt, er op denduur ook genoeg van krijgen en je minder opzoeken. En leuke dingen doen is natuurlijk leuk, maar dan moet je dr wel zin in hebben, en niet daar naar toe gaan met de gedachte het gaat vast toch neit leuk worden.
Dus ik denk dat je sowieso eerst die psycholoog moet zoeken, en daarnaast leuke dingen doen met vrienden. Anders maak je de fout dat je je vriend gaat gebruiken als een opbeurpaal zeg maar. En das geen vriendschap.