Onderwerp: Embassy 2004
Enkele bericht bekijken
Oud 4 January 2004, 17:47   #10
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by maupstar
Van der Voort.
Zonde, hij gooide best aardig, alleen moet ie rust in zijn spel brengen Overigens, hoe geloofwaardig vinden jullie de argumenten die Vincent aandroeg? Zou daar werkelijk iets met wind ofzo geregeld worden
Die Bunting was trouwens pas 18 Echt helemaal waus, dacht datie minstens 38 was toen ik hem zag Al had ik het kunnen weten want ik had zoiets gelezen

De winnaar van 2002, Tony david met 3-2 verloren van Darryl Fitton, verassend! Eerste geplaatste speler die verloor. Ook verassing vond ik de nederlaag van de Grizlybeer Bob Taylor tegen Hogan.

Duels om naar uit te kijken, straks Ted Hankey tegen Collin Monk. Of wat te denken van Martin Adams tegen de nummer 2 van vorig jaar, Ritchie Davies? Of Gary Anderson tegen Tony O'Shea, de finalist van het toernooi in Utrecht vorig jaar die het Barney lastig maakte toen
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden