Onderwerp
:
Vaarwel, Jaques..
Enkele bericht bekijken
5 January 2004, 12:52
#
11
bartje518
Aachen TSV
Citaat:
Originally posted by AntiKezman
races in amerika zijn meestal op zondagavond/nacht..heb vaak races live gekeken op eurosport...
alleen hebben ze 2 jaar geleden volgens mij de rechten niet gehad om het uit te zenden, maar vorig jaar weer wel..dus weet niet of ze het dit jaar ook weer zullen hebben..hoop van wel
circuits zijn vaak wel gaaf bij de CART-Series, veel stratencircuits met veel inhaalmogelijkheden..ze beginnen geloof ik wel elk seizoen met 3 ovals, wat opzich wel wat minder spectaculair kan zijn...
Mjah, toch ook wel es vet om te zien. Zou Zanardi weer meedoen?
Ik zal straks aan t begin van het seizoen eens gaan kijken hoe het met mijn nachtrust gesteld is, hehe
Hijs niet overleden, Tuur, gelukkig zeg. Al lijkt hij me wel een ridder die in zijn harnas sterft
Net als ze pa op Zolder
Vandaag was trouwens de presentatie van de nieuwe Williams FW26. Ziet er behoorlijk revolutionair uir, vooral die voorvleugel
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518
Bekijk Public Profile
Bezoek bartje518's webpagina!
Vind Meer Berichten van bartje518