Citaat:
Originally posted by sanne1811
Dankje voor je info. Financieel zit bij ons alles wel goed. We werken allebei en onze ouders willen wel een groot deel betalen. We zijn iig op zoek naar een 2 kamer appartement en we staan nu zo'n jaar ingeschreven. Inrichting zal ons niet zoveel geld kosten. Ik woon nu op een grote zolder en heb vrij veel meubels al. Ik denk dat we met wat verf al een eind komen.
O mijn vriend is trouwens bijna 22 en we zijn nu 7 maanden bij elkaar. Dat lijkt niet zo lang, maar hiervoor hebben we zo'n 2 jaar losjes iets gehad.
|
22 en 17... kan opzich wel.
maar hij moet in principe jou onderhouden. en eerlijk gezegt vind ik 7 maanden erg kort. veel mensen gaan pas samenwonen als ze minstens 2 jaar verkering hebben. (en dat losjes 2 jaar verkering, toen was je 15 meissie!). je moet ook goed overdenken hoeveel je elkaar nu ziet. als dit al ruim 7 maanden iedere dag is, dan kan het best lukken, maar als je elkaar 2 of 3x per week ziet, zal dit na een tijdje gaan irriteren. je moet elkaars negatieve kanten kennen en accepteren voor je bij elkaar kan wonen
en je moet dan maar ook een baantje vinden in tilburg.
en je moet niet op je ouders terugvallen, want die zullen niet altijd alles betalen.
en waar ga je heen als het uitgaat?
maarja zelf weten natuurlijk. ik zou gewoon op kamers gaan en dan kan je altijd nog samen gaan wonen