Citaat:
Originally posted by dext0r
ach, de pil kost nog altijd vrijwel niets vergeleken met wat condooms kosten.. en als je dat als enige alternatief zou gaan zien... boy oh boy...dan mag je wel onderling afspraken gaan maken dat je samen de kosten deelt voor de condooms ofzo... 
en bovendien is de pil nog altijd het middel wat de meeste veiligheid biedt tegen zwangerschappen, en het condoom daarentegen wat minder..maar wel weer voor SOA's ..
ik vind het een beetje onnodig om te gaan zitten schreeuwen over de pil die na je 21e niet meer vergoedt wordt. want dat is echt niet zo'n bigdeal...
|
De pil is helemaal niet zo goedkoop als jij denkt.Studenten hebben al meer vaste lasten dan ze kunnen betalen dus vind ik het onnodig dat dat er nog eens bij komt.Bovendien heb jij het hier over de pil als voorbehoedsmiddel en dat is het niet alleen.De pil is er ook om je menstruatie regelmatig te laten verlopen(wat iedere vrouw heel belangrijk vind)en ik heb de pil in eerste instantie gekregen omdat ik anders de dagen dat het "feest" is ik elke keer ziek op bed lig van de pijn in mijn rug,buik en hoofd!