Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik vind het allemaal maar een hoop ouwe rommel anders
|
Ik neem aan dat de architectuur in (een deel van) Maastricht ook wel tamelijk oud en krottig zal zijn, net zoals in menig andere stad die al honderden jaren geleden is opgericht...
Citaat:
Originally posted by 0Vera
ik geef nooit geld, ik geef altijd wel eten als ik et bij me heb. Had in Leiden 's nachts tot twee keer toe dat er zo'n zenuwachtig iel vrouwtje naar me toe kwam met gebarsten lippen die me vroeg of ze wat geld mocht voor dr overnachting. Ik zeg zo tegen haar dat ik geen geld had maar wel een appel. Maar die hoefde ze dan weer niet
|
Tja, graag of niet he?

Het valt me trouwens wel op dat je steeds een appel kan aanbieden. Volgens mij houden die zwervers niet zo van gezond voedsel
Citaat:
heb in de trein weleens gelachen, toen kwam er een zwerver vertellen dat ie dakloos was (op een hele komische manier dan ) en dat elke bijdrage welkom was, kwam ie met zo'n plastic zak.
|
Die ken ik! Die kwam ik gisteren in de trein onderweg naar huis weer tegen. Het meest komische was toen nog wel dat ie nadat hij uitgepraat was de hele wagon stilgekregen had, terwijl t eerst best wel druk was. Het meest cru was dan nog wel dat niemand bij mij in de wagon ook maar een rooie cent gaf voor zover ik zag.
Ik ben die vent trouwens al een paar keer tegen gekomen. Vind ik het toch wel knap dat ie dakloos is, maar wel steeds in de trein om geld kan bietsen. Of hij moet steeds een trein pakken waarop de pakkans dat je zwart rijdt heel klein is. :S