Citaat:
Originally posted by supergirl
Ik zeg toch niet dat ik het werken onzin vind..?Ik zeg dat ik het onzin vind om voor zoiets te moeten werken.Ik zit al hele dagen op school.Moet veel thuis doen.Dus als ik dan een bijbaantje heb vind ik het leuk om voor dat geld eens iets LEUKS voor mezelf te kopen en om me studie van te betalen en niet iets wat ik gewoon nodig heb voor mijn gezondheid!
|
Zoals veel studenten heb ik ook een bijbaantje maar ik zie dat geld regelrecht in me eigen onderhoud vliegen. Ik hou er ook bijna niks van over om leuke dingen te gaan doen ofzo. Maar dat is het studentenleven nou eenmaal

Keihard werken om rond te komen...Ik denk als je nou geowon een bijbaantje zou gaan nemen voor de vrijdagavond/zaterdagen dat je dan best wel de pil zou kunnen bekostigen. Ik denk dat je na 2/3 keer werken de pil al op jaarbasis betaald hebt.
Tis kiezen of delen, iedereen zit in datzelfde schuitje als jou. Wij allemaal moeten hard werken. Sommigen zitten op kamers. Ik weet niet hoe jouw situatie is maar als jij nog gewoon thuis bij je ouders woont verwacht ik niet dat jij net zoveel moet doen als die studenten die wel op kamers zitten, en dus eigenlijk nog midner tijd voor hun eige hebben.