Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Zoals veel studenten heb ik ook een bijbaantje maar ik zie dat geld regelrecht in me eigen onderhoud vliegen. Ik hou er ook bijna niks van over om leuke dingen te gaan doen ofzo. Maar dat is het studentenleven nou eenmaal Keihard werken om rond te komen...Ik denk als je nou geowon een bijbaantje zou gaan nemen voor de vrijdagavond/zaterdagen dat je dan best wel de pil zou kunnen bekostigen. Ik denk dat je na 2/3 keer werken de pil al op jaarbasis betaald hebt.
Tis kiezen of delen, iedereen zit in datzelfde schuitje als jou. Wij allemaal moeten hard werken. Sommigen zitten op kamers. Ik weet niet hoe jouw situatie is maar als jij nog gewoon thuis bij je ouders woont verwacht ik niet dat jij net zoveel moet doen als die studenten die wel op kamers zitten, en dus eigenlijk nog midner tijd voor hun eige hebben.
|
Je zegt zelf dat je bijna niks overhoud ook al werk je al.Waarom ben je het er dan mee eens dat mensen dat ook nog eens zelf moeten gaan betalen?Ik heb geen bijbaantje omdat ik daar geen tijd voor heb!En ook al zou ik een bijbaantje hebben vind ik het onzin dat het geld dat ik dan verdien daaraan op zou moeten maken.Sorry hoor maar ik wil ook graag leuke dingen in het leven doen.
Tuurlijk zit iedereen in het zelfde schuitje als ik daarom hoef ik er toch niet mee eens te zijn dat de pil word afgeschaft?Ik ben het er gewon niet mee eens en een hoop vrouwen met mij!