Onderwerp: Diazepam
Enkele bericht bekijken
Oud 6 January 2004, 17:09   #41
pommie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by -Spiderr-
omdat het thuis op dit moment best wel verk^%$$ert gaat,heeft een vriend van mij als rustmiddel een stripje diazepam gekregen....ik nam er net 2 en voel me nu helemaal duizelig en draaiererig en beetje zwak en moe en alles...
dat had ik gister ook maar toen hak er 3 ingenomen maar nu is het erger....
ik ben wel bekent met medicijn=jnen want ik slik ze zelf ook maar deze niet...

weet niet of iemand er iets van weet?
maar hoort dit?
zooww ben je wel helemaal lkkr :s
ik heb veel met medicijnen te maken , en kan je zeggen dat je echt fout bezig bent nu. Zowieso vind ik het behoorlijk dom dat je medijnen van een vriend aanneemt, hij kan je wel vertellen waarvoor hij het heeft.. maar dat kan je nie op eigen houtje zijn medicijnen gaan innemen :s

Geloof mij Diazepam® is uitsluitend op recept verkrijgbaar, want het is ook niet echt een heel lekker middel :s
en weet nie wat voor medicijnen je mss allemala nog meer gebruikt en hoe het medisch met je geteld is, maar dit medicijn kan je echt niet zomaar gebruiken!!!

en dat je duizelig en draaierig vooelde is niet gek! man 2 tabletten in nemen in één keer is hardstikek veel, wil je je zelf naar de maan helpen ofzow :s dit zijn echt tipische de meestvoormomende bijwerlingen van een TE hoge dosering ¬¬

Citaat:
ja die had hij ook maar hijk had ze toen niej mee rnodig hij was genezen zeg maar dus hij gaf ze ana mij....

maar NW is da goed nie goed?:S
whaaaaaaaaa nee natuurlijk is dat nie goed man
damn neem aan dat je dat zelf toch wel kan bedenken :s

Citaat:
maar t sgijnt soort van antideppresivia te zijn en ik vowl me tog opzichwel lekker nou alleen draaiereig wn alles.....
het schijnt???
okay laat ik je ff uit de droom helpen!
helemaal fout !!!!!! je kan er zelf behoorlijk depressief van worden, vooral als je het niet goed gebruikt , zoals bij jou dus behoorlijk het geval is..
en mss voel je je nu wel goe d, maar dat zit tussen je oren dat dat door dat medicijn zou komen als je het langer gaat gebruiken , kom je der vanzelf wel 8ter ¬¬

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Stop met die dingen...

Als je écht medicijnen wil, ga naar je dokter en laat die er voor jou voorschrijven
Wie weet wat doe je nu verkeerd met je lichaam. Ik zou't niet doen
zowww gelukkig der bestaan nog verstandige mensen :respect:

Citaat:
ik heb zelf ook medicijnen(themazepam,lichtebvorm van proizac en nog een of andere weirdo naam....
temazepam is een zwaar middel dat voornamelijk wordt gebruikt bij ernstige slaapstoornissen, en mag vooral nie worden gebruikt , bij spierzwakte enz
en wat toevallig nou! diazepam is ook een spierverslapper
dus ook dat doe je goed !!!

Citaat:
je bent een sgat...

ja die vriend van mij van wie ik ze had gehad die zei dat iik maar ene halve in mogt nemen per dag maar twas 5 milloigram dus d8: was dat nou 5 maar dus ik nam er 3 in ...zow alles was aant spinnen toen:S

@saartje18: nouja meestal word diazepam bij borderline of DISS voorgeschreven,en aangezien ik dat allebei heb zou ik ze tog moeten krijgen..maarja nog niets van gehoord van me psych.....zalletbes vragen ...schijnt t enige te zijn dat helppt(diazepam)
idd dat medicijn word veel gebruikt bij mensen die dat hebben , maar dat wordt ook persoonlijk naar gekeken of iemand daar wel geschikt voor is enzo!
En het is dus niet zo van ahh ze gebruikt dat en ze heeft borderline of diss ,, heey dat heb ik ook , dus ik heb dat medicijn ook nodig!

enn ook lkkr bijdehand van je dat je op eigen houtje maar ff dosering verhoogt .. je speelt met je gezondheid

Citaat:
Originally posted by Sgatje
Stel dát het bij jou aan zou slaan..Dan zeker niet al na een dag..
idd :respect: jaa jaah slimme mensjes weer

Citaat:
nee okee maar het is voor mij wel de enige manier om zelfmoord te voorkomen.
als je er serieus over nadenkt om zelfmoord te plegen, moet je helemaal dat die shit afblijven .. tenzij je nog verder in het dal wilt glijden! ik kan je hiervoor maar een tip geven en die is : zoek hulp!

zow ik heb gesproke , hoop dat je er wat aan hebt en dat je niet meer zoiets doet , want het kan ook flink fout gaan!

wens je veel sterkte verder!

Laatst aangepast door pommie : 6 January 2004 om 18:50
  Met citaat antwoorden