Iedereen heeft wel een paar uur tijd voor een bij-baantje. Je kunt ook 's avonds door de week werken, als je dat nog niet kunt ben je eigk een verwend nest.
Ik moet ook werken om dingen te doen die ik niet als een 'pleziertje' zie. Ik moet werken voor mijn eigen eten en drinken, mijn telefoonrekening, mijn uitgaansleven, mijn hobby's. Overal moet ik voor werken. En daar zit ook wel eens een doktersrekeningetje, of wat ander spul tussen.
Je kunt op de JSF bezuinigen, ja, dat zou kunnen. Maar waarom dat geld dan in de pil steken, en niet in het onderwijs, waar het geld veel harder nodig is?! Ik heb liever jaarlijks 100 nieuwe onderwijzers, of betere rechercheurs dan dat er een middel betaald wordt, waar we allemaal aan meebetalen. Als jij niet wilt beseffen dat je daar bést een baantje voor kunt nemen, tja..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|