Citaat:
Originally posted by bartje518
Weet je hoeveel andere medicijnen in deze verzorgingsstaat ook gewoon door de particulier zélf opgehoest moeten worden? Overigens, de man moet ook allerlei zaken kopen omdat ie man is. Een scheerapparaat bijvoorbeeld, of zou je willen dat we er allemaal als Saddam uitzagen Ik zei trouwens al dat mensen met hele kleine inkomens het voor mij best vergoed mogen krijgen..
|
Alsof dat makkelijk uit te zoeken is enzo. Dat is een vet gedoe, en krijgen we nog meer bureaucratie.
Vrouwen hebben trouwens meer te scheren dan mannen hoor

(of te epileren, die apparaten zijn ook duur) en op die manier kan ik ook nog wel ff doorgaan. Want je wilt niet weten hoe duur bh's zijn. En dan zijn er ook nog veel vrouwen die make up gebruiken. Maar het gaat me erom dat het een medicijn is, het gaat niet om je uiterlijk ofzo.
Dit was trouwens niet mijn belangrijkste agrument. Dit was ff mijn feministisch gezien standpiunt/argument.
Citaat:
Originally posted by dext0r
ik had het over alternatieve geneeswijze, en ik weet zeker dat er een paar middeltjes uit het boek van Dr. Vogel te vinden die de menstruatiepijnen verlichten. dat veel mensen niet in alternatieve geneeswijzen geloven moeten ze maar zelf weten
|
Nee, maar dat werkt mss ook gewoon niet

je hoeft er niet wel of niet in te geloven, door het uit te testen kom je er van zelf achter. En ik denk eigelijk dat het veel gevallen niet genoeg zal werken. Bovendien kan het nooit echt de de pil vervangen. Tot zover ik weet bestaan er geen alternatiefe geneeswijze die de mensturatie geheel stoppen.
En op die manier kun je ook nog komen op dat het ook een anti conceptie middel is.