Onderwerp: Diazepam
Enkele bericht bekijken
Oud 8 January 2004, 19:28   #44
jarno109
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by pommie
zooww ben je wel helemaal lkkr :s
ik heb veel met medicijnen te maken , en kan je zeggen dat je echt fout bezig bent nu. Zowieso vind ik het behoorlijk dom dat je medijnen van een vriend aanneemt, hij kan je wel vertellen waarvoor hij het heeft.. maar dat kan je nie op eigen houtje zijn medicijnen gaan innemen :s

Geloof mij Diazepam® is uitsluitend op recept verkrijgbaar, want het is ook niet echt een heel lekker middel :s
en weet nie wat voor medicijnen je mss allemala nog meer gebruikt en hoe het medisch met je geteld is, maar dit medicijn kan je echt niet zomaar gebruiken!!!

en dat je duizelig en draaierig vooelde is niet gek! man 2 tabletten in nemen in één keer is hardstikek veel, wil je je zelf naar de maan helpen ofzow :s dit zijn echt tipische de meestvoormomende bijwerlingen van een TE hoge dosering ¬¬

whaaaaaaaaa nee natuurlijk is dat nie goed man
damn neem aan dat je dat zelf toch wel kan bedenken :s

het schijnt???
okay laat ik je ff uit de droom helpen!
helemaal fout !!!!!! je kan er zelf behoorlijk depressief van worden, vooral als je het niet goed gebruikt , zoals bij jou dus behoorlijk het geval is..
en mss voel je je nu wel goe d, maar dat zit tussen je oren dat dat door dat medicijn zou komen als je het langer gaat gebruiken , kom je der vanzelf wel 8ter ¬¬

zowww gelukkig der bestaan nog verstandige mensen :respect:

temazepam is een zwaar middel dat voornamelijk wordt gebruikt bij ernstige slaapstoornissen, en mag vooral nie worden gebruikt , bij spierzwakte enz
en wat toevallig nou! diazepam is ook een spierverslapper
dus ook dat doe je goed !!!

idd dat medicijn word veel gebruikt bij mensen die dat hebben , maar dat wordt ook persoonlijk naar gekeken of iemand daar wel geschikt voor is enzo!
En het is dus niet zo van ahh ze gebruikt dat en ze heeft borderline of diss ,, heey dat heb ik ook , dus ik heb dat medicijn ook nodig!

enn ook lkkr bijdehand van je dat je op eigen houtje maar ff dosering verhoogt .. je speelt met je gezondheid

idd :respect: jaa jaah slimme mensjes weer

als je er serieus over nadenkt om zelfmoord te plegen, moet je helemaal dat die shit afblijven .. tenzij je nog verder in het dal wilt glijden! ik kan je hiervoor maar een tip geven en die is : zoek hulp!

zow ik heb gesproke , hoop dat je er wat aan hebt en dat je niet meer zoiets doet , want het kan ook flink fout gaan!

wens je veel sterkte verder!

het klopt dat zomaar medicijne slikken super dom is maar een te hoge dosis medicijnen hoeft niet altijd een negatief effect te hebben, maar meestal wel.
  Met citaat antwoorden