Enkele bericht bekijken
Oud 8 January 2004, 21:41   #44
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
Jullie kunnen helemaal niet oordelen over of het wel of niet een schande is of ik een bijbaantje heb ja of nee!Heb je er wel eens aangedacht dat ik misschien andere dingen doe in mijn vrije tijd..??Vrijwillgerswerk bijvoorbeeld of andere dingen die je verder niks aan gaan!Dit is eigenlijk niet eens de discussie.
En maar zeiken over er zijn genoeg alternatieve geneeswijzes ga toch weg man!Je kan duidelijk zien dat mensen hier geen vrouwen zijn en begin helemaal neit over vroeger want dat is duidelijk geen excuus!Wees blij dat er nu medicijnen zijn die je vroeger niet had!
Ik snap bepaalde mensen echt niet hoor.De vraag was wat je er van vond dat depil uit het ziekenfonds verdween en mijn mening is dat ik het daar niet mee eens ben omdat ik vind dat onder andere studenten het al zwaar genoeg hebben en omdat het voor vrouwen gewoon iets belangrijks is.Kom mij dan niet aanvallen over dat ik verwend ben dat ik geen bijbaan heb want daar weet je geen ene reet van!
Heb je wel eens nagedacht over gehandicapten en wat die allemaal moeten betalen, wat óók niet vergoed wordt? En dat argument dat we ons niet moeten vergelijken met de landen om ons heen is pure lulkoek, en duidt erop dat je weinig respect hebt voor de luxe die we in dit land wél hebben

Als je wil dat we niet ingaan op je argument dat je niet kúnt werken zul je toch écht moeten zeggen waarom dan niet, anders is het natuurlijk helemaal geen argument
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden