Onderwerp: de nieuwe fb(s)
Enkele bericht bekijken
Oud 9 January 2004, 11:05   #74
BlueWolf
Geen Super Lid

BlueWolf's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Da's echt onzin. Ik noemde eerder in dit topic de namen van Bartje en Phitje, hebben die zoveel kwaad uitgehaald dan? Ja, ze zijn misschien eens in een "verboden" forum geweest, maar ik ken nog een FB die dat ooit heeft gedaan (sorry, flauw argument). Ze worden slechts geweerd omdat bepaalde mensen ze niet mogen? Tis misschien wel wat simpel om dit te zeggen, maar er zijn nog altijd mensen in de Staff die gewoon tegen zouden stemmen omdat ze iemand niet mogen.
Eens je meerdere malen in meiden geweest bent, er ook nog over opschept, accounts van fbs (die niet zo intelligent waren ok) gebruikt om meerdere malen meidentopics in aan de bar te zetten en van die geintjes, een beheerder aanvalt met een screenshot die je zelf gefotoshopt hebt, in staff bent gaan kijken dankzij diezelfde accounts, elke mogelijkheid aanwendt om de staff te proberen aan te vallen, ..., dingen die minstens door 1 van de 2 gedaan is, dan vind ik wel dat je te ver gaat

Als jij dat opbouwende kritiek vindt
BlueWolf is offline