Citaat:
Originally posted by BlueWolf
Eens je meerdere malen in meiden geweest bent, er ook nog over opschept, accounts van fbs (die niet zo intelligent waren ok) gebruikt om meerdere malen meidentopics in aan de bar te zetten en van die geintjes, een beheerder aanvalt met een screenshot die je zelf gefotoshopt hebt, in staff bent gaan kijken dankzij diezelfde accounts, elke mogelijkheid aanwendt om de staff te proberen aan te vallen, ..., dingen die minstens door 1 van de 2 gedaan is, dan vind ik wel dat je te ver gaat
Als jij dat opbouwende kritiek vindt
|
Ik word toch zo doodmoe van jou

Tyskie heeft exáct hetzelfde gedaan, en toen hoorde ik je nooit, en bovendien ben je nu aan het opsommen van maart 2003

Volgens mij gaat PFP nog gelijk krijgen, als straks mijn kleinkinderen hier komen, dan wordt er gezegt: familie van bart, weg ermee

Als je dan zo'n grote knul bent die rechtvaardigheid eist, dan snap ik niet waarom je niet wat feller van leer trekt tegen Koelkast, maargoed, dat durf je niet he jung, en dus ga je in élke post die je de laatste tijd doet een rits opsommingen doen, wist niet dat t zo diep zat
Stevie heeft trouwens geheel gelijk, het is puur persoonlijk, maar dat wisten we al, vandaar dat ik er zelf maar niet meer over begon, maar jij brengt me ertoe