Enkele bericht bekijken
Oud 9 January 2004, 11:48   #29
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Nou in het verleden zijn er weleens topics gedeleted waar duidelijk uit bleek dat het post aantal niet omlaag ging.

Verder kreeg ik ook klachten van postaantallen die omlaag gingen van mensen die absoluut NIET in dat eerste chattopic hadden gereageerd

Een bug misschien? Wie zal het weten. Anyway...ik zal het eens een keer uittesten op staff ofzo. Even nakijken of het aantal posts wel weer omlaag gaat wanneer je iets deleted. Doe'k van middag even, zit nu op school en moet zo weer naar de les
Werden die topics dan echt verwijdert of verplaatst destijds Volgens mij is het niet meer dan logisch dat dan je postaantal omlaag gaat.
Overigens mist GregoorvanDijk ook ineens 2000 posts, en die heb echt niet in die slowchat gereageert Ik snap in het geheel niet waarom mensen zich druk maken om dat postaantal, voor mijn part schaffen we ze af, maar ik begrijp dat sommigen zich dan een n00b voelen Maar 5000 of 3000 zie je echt geen verschil tussen Om daar nu zo lang over door te gaan
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline