Onderwerp: de nieuwe fb(s)
Enkele bericht bekijken
Oud 9 January 2004, 14:17   #80
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
In plaats van altijd te zeiken dat iedereen je persoonlijk neemt (bwoehoehoe ) zou je beter eens inhoudelijk kijken naar de posts.

Stevie zegt tegen mij dat het onzin is als ik zeg dat mensen met een duidelijk mening het soms al te bont gemaakt hebben.
Daarbij geeft hij jouw en Phitjes naam en zegt dat jullie enkel een maal op meiden zaten.
Aangezien dat niet waar is wat hij zegt verbeter ik hem en maak ik duidelijk dat het heus wat meer is dat jullie op je kerfstok hebben. HIJ VRAAGT HET ME ZELF OF DIE ZOVEEL KWAAD HEBBEN GEDAAN.

Dus dan moet je niet gaan zeiken van het is weer persoonlijk want allereerst vroeg stevie naar jullie 2 en aller tweedes zijn jullie het nu eenmaal die het gedaan hebben huh, ik kan moeilijk zeggen saartje als jij het steeds was

Maar okay ik was vergeten dat 'misdaden' hier op het forum na 2 maanden verjaren en je vanaf dan weer zuiver bent zonder zonden.
Je gaat geheel voorbij aan het feit dat jíj de beheerder was in die tijd, en al die misdaden die je in elke post laat terugkomen niet hebt aangepakt, of slechts deels. Je mag Stevie voor mij best verbeteren, maar je kan net zo eenvoudig een link zetten naar het mannenforum, of naar die 10 andere topics waarin je er al op teruggekomen bent.

Ik kan natuurlijk op Koelkast zijn post ingaan, maar dan moet ik wederom alles van hem uit de kast halen, en daar heb ik overduidelijk geen zin in. Ik neem wel aan dat NW hem er even op wijst dat zijn flame niet wenselijk, zoals ie dat bij mijn posts ook doet
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline