Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik val jou helemaal niet aan blablablabla......
|
Je valt mij wel degelijk aan want eerst was ik nog verwend en lui omdat ik geen bijbaantje heb.Of het jouw wat kan schelen wat ik van je vind maak mij helemaal niks uit.Voor mij is het een logisch argument dat ik geen bijbaantje KAN en of je dat nou wilt aannemen of niet.Ik ga je gewoon niet vertellen waarom want dat is gewoon duidelijk privé en of jij het een argument vind maak me niet uit.
Jij praat heel neerbuigend en daar kan ik niet zo goed tegen.
Zoals je zegt van jij wilt het liefst dat je avond eten vergoed word blablabla slaat nergens op!!!
Kom mij ook niet vertellen hoe het hier in Nederland eraan toe gaan want daar zit ik voor op school.Wil je een paar van me vakken weten?Sociale voorzieningen,Bestuursrecht,Beleidstaken van de overheid en ga maar door.Ik weet dondersgoed dat het niet goed gaat hierzo maar vind je niet dat ze eerst eens moeten gaan bezuinigen op de mensen die al geld zat hebben in plaat van mensen die het al moeilijk genoeg hebben.Bijvoorbeeld Balkenellende himself die in een dikke BMW of Mercedes of wat dan ook rijd en rijdt hij zelf???Nee tuulijk niet meneer moet een chauffeur hebben...en dan weet ik ook wel dat het hier dan in verhouding om minder geld gaat dan als je gewoon maar domweg alles afschaft maar het is een begin he.Ze moeten eerst maar eens naar zichzelf kijken.Bepaalde studenten hebben het al moeilijk genoeg.
Je gaat er ook nog maar eens vanuit dat iedereen op zijn 21ste samen met iemand is.....als je zo goed de ontwikkelingen in Nl weet,weet je ook dat de leeftijd dat de mensen zich gaan binden tegenwoordig veel hoger ligt dan 21.