Onderwerp: beleids-discussie
Enkele bericht bekijken
Oud 9 January 2004, 15:28   #81
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Dat soort dingen moeten ook helemaal niet betaald geregeld worden. Dat soort dingen moeten gewoon onderling gebeuren. Geen enkel forum heeft het op zo een manier voor elkaar dat er ook echt in loondienst gewerkt wordt.
Dat is helemaal niet waar, Tweakers bijvoorbeeld heeft grote stukken van ontwikkeling laten uitvoeren door het bedrijf parse (en die deden dat vast niet gratis)

Scholieren.com laat al hun ontwikkelingen doen door Pine nederland (voor zover ik weer) die betalen hier dan ook gewoon voor)

Fok laat wederom haar ontwikkelingen uitvoeren door Parse via tweakers.

EN een simpeler forum als het scouting nederland forum laat haar ontwikkelingen doen door een klein webdesign bedrijf initworks wat betaald alle ontwikkelingen doet.

Spill zou beheerders FTP acces kunnen geven en vrijheid om zelf development te doen. echter ik zou de kennis en kunden hebben maar niet de tijd ik werk, studeer en heb scouting. en ik ga geen van de dingen opofferen voor nog meer vrijwilligers werk.

Nightwolf heeft volgens mij niet de nodige php kennis om echt developer te zijn. Maar goed FTP acces krijgen we hier nooit. laat staan SSH acces (welke je ook nodig hebt als je aan het developen bent)