Enkele bericht bekijken
Oud 9 January 2004, 16:23   #11
ik_ben_de_man
www.funing.nl

ik_ben_de_man's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
ook goed
maar dat moet gewoon ingevoerd worden, ik heb het ook gehad, dan wel van mijn vader, maar ik heb er veel aan gehad
je leert je brommer kennen en je weet wat je wel en niet kan doen

al blijft natuurlijk het hard rijden om een brommer het leukst en het gevaarlijkst
dit moet beter worden gecontroleerd, als er minder brommers te hard rijden word het vanzelf wel minder gevaarlijk
al moeten ze wel zorgen dat brommers op de weg 45 mogen en op het fietspad 30

vind de omzet van brommers op de weg ook gevaarlijk, voelde me niet veilig op mijn brommertje op de grote weg, terwijl er ook een fietspad was
ik heb juist het omgekeerde , ik rij altijd op de autoweg , omdat het fietspad erna zo slecht is , rijden ongeveer 1000 scholieren zonder licht op een fietspad van 2 a 3 kilometer. probeer daar met een scooter maar doorheen te komen.

verder vind ik die leeftijdgrenzen gewoon zo goed nu. en echt niet iedere jongere van 16 rijd als een gek op scooters/brommers. ik rijd zelf ( vind ik dan ) zeer netjes , praktijk examen vind ik aan de ene kant wel goed , je leert je brommer kennen enzow , maar aan de andere kant gaat dat waarschijnlijk weer honderden euro's kosten.:kwaaist:
ik_ben_de_man is offline