Citaat:
Originally posted by electricity
ik ga vanavond denk ik dromen over mijn autorijles, verwacht ik. heeft nogal indruk gemaakt, en ik denk ook een beetje over morgen (je weet waar je t kan vinden)..
|
nou ik heb dus gedroomd
over dat er een oorlog aan de gang was tussen mensen en goddelijke/helse figuren, en er moest een toorts aangestoken worden om de oorlog te eindigen. Laura van GTST klom zo op dat kasteel en wilde dat ding aansteken, maar dat kon niet omdat een nichtje van mij lag te slapen
(goh hoezo ROTK gekeken?)
toen ging ik terug in de tijd en moest een geheime ingang vinden voor in het kasteel te komen. die had ik gevonden, en ging ik vbinnen. was een gang met een toilet en heel veel wastafels. toen hoorde ik iemand de gang in kopen en verstopte ik me in het toilethokje. toen die dichterbij kwamen ging ik in de toiletpot zitten en met mn hoofd onder de rand. dat meisje ze toen tegen haar moeder, mam dr zit iemand inde wc. die moeder verklaarde haar voor gek en toen gingen ze weg.
daarna sotnd ik buiten bij een gebakskraam, en spap zei dat wanneer er kortsluiting kwam ik al het geld uit de kassa moest pakken. ik bestelde een chocoladebol en graaide toen in de kassa. maar toen ik er acher kwam dat de lichtennog aanwaren legde ik alles terug. die gast achter die kassa keek mij aan
en toen ging ik dansen met iemand die ik stiekem wel leuk vind, zo met de ruggen tegen elkaar aan. en iedereen zei dat wij verliefd op elkaar waren
nou dat was het