Citaat:
Originally posted by gewoongek
Wat is daar ziek aan???
Is het ziek as je voor je eigen mening opkomt??
Zo ja sluit dir forum dan maar.
dit sucks
|
Volgens mij wil je het niet snappen

Je eigen mening mag, mits opbouwend. Ik zal dan wel niet objectief zijn als het over Tuur gaat, maar met hem valt best te praten als je het ergens niet mee eens bent. Wat echter niet werkt is hem tot op de grond toe afbreken, en dan ineens 'je mening willen geven'.
Ook, en dat staat duidelijk in de regels, is het niet toegestaan te flamen.
Wanneer Arthur op de vraag 'Riddler gehaat of geliefd' gehaat antwoord, dan mag dat (Riddler vraagt er zelf naar, of dat slim is, is een andere discussie). Het is jou echter NIET toegestaan daarna te gaan zeggen dat je Arthur waardeloos vindt enzovoorts (tenzij hij ernaar vraagt natuurlijk

). Als je hem al waardeloos vindt, dan bestaat daar de PM-functie voor. Jij hebt het recht je mening te geven in een discussie, of wanneer daar gevraagt wordt, of over foto's (al schijnen hier naar verluid nog andere regels te gelden, waar ik dan weer een andere mening over heb, maar dat doet er niet toe

), maar níet ongenuanceerd over personen.
Kun je je daar niet in vinden, dan kun je daar een discussie over openen op ledenstaff, en als daar naar voren komt dat maar weinig mensen het met je eens zijn dan heb je je daarbij neer te leggen. Zo vond ik dat privé-fora openbaar moesten, maar een ruime meerderheid vond dat niet, so be it.