Onderwerp: Enkele vragen..
Enkele bericht bekijken
Oud 12 January 2004, 15:35   #11
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard Re: Enkele vragen..

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Enkele vragen
Gelieve deze vragen serieus te beantwoorden, het liefst door degene op wie de vraag betrekking heeft.[list=1]
[*]Kan de omschrijving van School niet worden aangepast? "Het oude huiswerk en studentenforum samen gegooid. Post hier alles wat met school te maken heeft." Wie wat nog wat van die oude fora dan?

Deze vraag gaat even naar staff lijkt me, tis een goed punt
[*]Waarom doet Dext0r als FB+ veel meer dan de FB+ LoeLoe?

Waarschijnlijk omdat dex me soms voor is, hij doet overigens ook veel taken waarvan ik vind dat dat echt beheerderwerk is
[*]Kan Dext0r dan niet beter beheerder worden? Hij is accurater, meer aanwezig, beter in de communicatie en fanatieker dan de huidige beheerders

Een extra beheerder zou nooit weg zijn gezien veelal het werk nu door nw wordt gedaan in mijn ogen....tis in ieder geval niet evenredig verdeeld tussen tijn en wes
[*]Op grond waarvan verdient LoeLoe haar plusje? Ze sluit in andere topics dan haar eigen nauwelijks tot nooit iets, ze kan niet eens bannen (althans ze doet het niet). Kortom: wat doet ze wel wat een FB+ behoort te doen?

Nah ik hou alles goed in de gaten maar als er niets te sluiten valt OF het is al gesloten of verplaatst of net wat tjah..dan houdt het voor mij ook op. Bannen zelfde verhaal. Ik heb een enkele keer een 3e waarschuwing uitgedeeld en daarna desbetreffende persoon gebanned maar meestal in gevallen als Forza bijvoorbeeld, laat ik dat aan de beheerders over aangezien daar een discussie over ging in staff..kon jij niet weten
[*]Hoe zit het met de samenwerking op ADB? De samenwerking tussen LoeLoe en Kampie ging ronduit slecht en ik meende dat Kampie niet meer wilde samenwerken. Hoe is dit opgelost?

Er is een soort van subforum aangemaakt binnen ADB die de gewone leden neit zien, iedereen van staff wel. Daarin worden allerlei zaken omtrent ADB doorbesproken. Ik vind het wel een vooruitgang, overzichtelijker
[*]Waarom heeft de gebande user Crocop (arie?) nog steeds een verboden avatar?

Zal eens kijken of ik dat kan veranderen zometeen als dat al niet gedaan is door iemand anders
[*]Hoe zit het met die lay-out dingen waar Pakspul mee bezig was? Worden zijn ideeën wel serieus genomen?

Is een discussie over aan de gang binnen de staff. Geloof dat spill niet helemaal mee wil werken aangezien we het 'profielensysteem' ook al hebben maar goed. God weet hoe het af gaat lopen maar dit zijn tot dusver de vorderingen. Randy/Kampie/Wizzcat hebben al het een en ander gepresenteerd in staff en ik vind het er wel leuk uitzien maar jah...als spill niet wil....
[*]Hoe zit het met de discussie omtrent de permanente ban voor Forza? Ik zie hem nog steeds irriterende en flamen-opwekkende reacties plaatsen. Geen gedragsverbetering te zien dus.

Is als het goed is al gebanned
[*]Wat wordt gedaan met het idee om nieuwe FB'en na een maand te evalueren door de Staff?

We zijn nog geen maand voorbij of wel dan? Je lloopt een beetje voor op de zaken denk ik. Evalueren zal zeker wel gebeuren maar tot dusver zijn der geen problemen met de nieuwe fbers
[*]Gelukkig is mijn vraag omtrent het fotboek al bijna beantwoord door Randy Maar hoe zit het met Spill in deze, hebben zij al reactie gegeven?
Jah dat hebben ze
[*]Heeft de Staff al een beslissing genomen omtrent de tijdelijk fora? Komt er een nieuwe of ziet de staff dat niet als noodzakelijk. Genoemde ideeën zijn: ruilforum, columns, carnaval, valentijn en een werk/bijbaanforum.

Zijn we nog steeds over aan het dubben. Zullen we ze maar allemaal nemen ofzo
[*]Wordt er nog iets gedaan met de overige ideeën uit dit topic?

[i] Zal ik zo ook nog even naar kijken want ik weet niet precies wel topic je zo bedoelt [/i}
[*]Wat is het nut van twee Forumbazen op Ledenstaff? Dit forum kan makkelijk en beter door een FB onderhouden worden imho.

Saar is nieuw en een extra fber die al wat bekend is hier op het forum zou haar kunnen bijstaan