Re: Re: Re: Enkele vragen..
Citaat:
Originally posted by Tyskie
@LoeLoe.
• Om even in te gaan op een paar puntjes. Forza is nog niet gebanned
Gaan we dat nu doen want in staff staat DUIDELIJK dat 10 stemmen als jah gelden om forza te bannen, 0 ertegen. Snap niet dat dit nog niet gebeurd is maar goed ga ik dus zo even werk van maken.
• Dat de nieuwe FB'en nog geen maand bezig zijn weet ik. Maar is het wel de bedoeling dat er na een maand een evaluatie-moment komt?
Jah da's zeker de bedoeling om dat vanaf nu dus aan te pakken met nieuwe staffleden
• Zowel Saartje als Amby zijn nieuw als FB en zij beheren dit forum... Dat argument gaat dus niet op. Ook ik als fb kwam als nieuweling hier, leverde ook geen problemen op. Ik vind het persoonlijk een beetje loos om hier twee FB'en op los te laten... Zo druk is het niet en er is voor dit forum behoefte aan eenzelfde beleid.. Dat kan het beste door een persoon worden ingevuld. Niets persoonlijks tegen of Amby of Saartje dus.
Hmm dat is dan een beetje fout op mij overgekomen. In staff was eerst sprake dat er iets van een fber/behheerder bij zou komen die hier al langer 'werkzaam' is dus dat is niet gebeurd. Dan gaan we eens vragen waarom er 2 mensen op staan idd...niet dat het mij uitmaakt maar goed 
|