Onderwerp: Enkele vragen..
Enkele bericht bekijken
Oud 12 January 2004, 16:45   #19
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard Re: Enkele vragen..

zal ik nu gaan bekijken, Tys

Citaat:
Originally posted by Tyskie

Kan de omschrijving van School niet worden aangepast? "Het oude huiswerk en studentenforum samen gegooid. Post hier alles wat met school te maken heeft." Wie wat nog wat van die oude fora dan?
goeie vraag, heb je zelf een leuke omschrijving daarvoor?

Citaat:
Waarom heeft de gebande user Crocop (arie?) nog steeds een verboden avatar?
nu niet meer, dacht dat t al gedaan was, bij deze

Citaat:
Hoe zit het met die lay-out dingen waar Pakspul mee bezig was? Worden zijn ideeën wel serieus genomen?
ja, het wachten is op Pakspul

Citaat:
Gelukkig is mijn vraag omtrent het fotboek al bijna beantwoord door Randy Maar hoe zit het met Spill in deze, hebben zij al reactie gegeven?
ja, ze wilden het nu iig nog niet hebben omdat ze al het profielensysteem hebben en zagen daarom de drang niet

Citaat:
Wat is het nut van twee Forumbazen op Ledenstaff? Dit forum kan makkelijk en beter door een FB onderhouden worden imho.
dat forum kan gelijk worden onderhouden door de beheerders en FB+

Citaat:
Hoe zit het met die lay-out dingen waar Pakspul mee bezig was? Worden zijn ideeën wel serieus genomen?

Is een discussie over aan de gang binnen de staff. Geloof dat spill niet helemaal mee wil werken aangezien we het 'profielensysteem' ook al hebben maar goed. God weet hoe het af gaat lopen maar dit zijn tot dusver de vorderingen. Randy/Kampie/Wizzcat hebben al het een en ander gepresenteerd in staff en ik vind het er wel leuk uitzien maar jah...als spill niet wil....
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden