hoewel ik weet dat er al gereaggeerd is wil ik toch ook ff reageren
Citaat:
Originally posted by Tyskie [list=1][*]Waarom heeft het Uitgaansforum nog geen gedragsregels?
zal ik vandaag of morgen ff opstellen [*]Hoe zit het met de samenwerking op ADB? De samenwerking tussen LoeLoe en Kampie ging ronduit slecht en ik meende dat Kampie niet meer wilde samenwerken. Hoe is dit opgelost?
ik heb voorgesteld een soort van subforum op te stellen waardoor we beter kunnen communiceren over ADB.[*]Waarom heeft de gebande user Crocop (arie?) nog steeds een verboden avatar? had het op staff gezet is als het goed is al verholpen (oh zie al dat het verholpen is[*]Gelukkig is mijn vraag omtrent het fotboek al bijna beantwoord door Randy Maar hoe zit het met Spill in deze, hebben zij al reactie gegeven?ja Het spijt me Randy ik heb het weekend bewust niet gereageerd, juist omdat ik eerst even wil weten hoe het in mekaar zit en wat jullie van plan zijn. Ik vind het op zich een leuk idee, echter meot het script wat gebouwd wordt wel voldoen aan de standaarden op onze servers. Ten eerste maken wij al gebruik van loadbalanced server, een hele batterij en hier moet ook de scripting op worden aangepast. Daarnaast hebben wij altijd onze eigen MySQL class in gebruik om slaved Mysql bakken te kunnen gebruiken. Daarbij komt nog dat ook de code object georienteerd moet worden geschreven om door ons op de server gebruikt te kunnen worden. Je moet je voorstellen een sites als leerlingen.com met zo'n 7,5 miljoen pageviews per dag moet wel goed en stabiel in mekaar zitten. Vandaar dat ik graag later wilde reageren.
Daarnaast zie ik de drang hiervoor nog niet echt, omdat we zelf op leerlinge.com al een heel profielensysteem hebben draaien.
Gr. Robbert[/list=1]
|