Enkele bericht bekijken
Oud 12 January 2004, 20:41   #40
electricity
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by appelshampoo
elvenkindje,

ik word compleet gek van mensen die zomaar roepen: Oh ik word depressief.. en dan om zo'n reden en als je meer informatie wil dan pm je maar want dat zet ik hier niet op het forum.. maar ik weet wel dat ik waarschijnlijk meer ervaring heb met depressiviteit als veel andere mensen op dit forum (er zullen heus wel mensen zijn met meer ervaring of shit)
kijk meissie. jij weet niks over mij, mijn verleden, en mijn gevoel.

en deze topic is onterecht geupt!

ik heb altijd al een beetje met mezelf in de knoop gezeten en dit was echt de meest erge keer sinds ooit.
combinatie van uit met mn vriendje, verhuizing tegen mijn zin in, geen vrienden in de buurt, nterechte leugens, mensen die moeilijk tegen je doen om niks, en mensen die op stage moeilijk doen.

ben zelfs met de schoolpsycholoog gaan praten, op aanraden van mijn studiebegeleider, die zag dat ik op instorten stond. heb heel veel gehuild en niks was er positief in mijn leven. en uithongeren was het niet, gewoon geen zin om te eten en als ik iets at werd ik misselijk.
ook heb ik aan zelfpijniging gedaan, mezelf knijpen tot er bloeduitstortingen stonden omdat dat draaglijker was dan het gevoel van binnen, ook deed ik dingen die ik niet wilde en hoorde ik stemmen. ben nu eenmaal gevoelig hiervoor en ik heb mezelf te ver opengesteld voor negatieve energieen.
ik heb heel ditverhaal gedaan bij die psycholoog, en zij raadde mij aan om rustig aan te doen.
ben bij mijn tante geweest en die heeft gehlopen mijn energieblokades op te heffen en sindsdien ging het beter (geen hoofdpijn meer de hele dag) en heb ook een kaart getrokken bij haar, en daar stond op: denk niet aan wat je niet hebt en net bent, maar wat je wel hebt en wel bent. en dat idee alleen al heeft me weer teruggeholpen

ondertussen gaat het weer iets beter, maar er hoeft maar 1 ding tegen te zitten en alles gaat weer verkeerd, net als nu voel ik me weer helemaal klote en zit weer te huilen (en dat om niks eigenlijk).

dus ik weet wel degelijk waarover ik praat en roep niet zomaar dat ik depressief word, heb het alvaker gevoeld, alleen heeft het nooit zo lang geduurt als nu, is nu al ongeveer 2 maanden aan de gang.

dus vraag eerst naar de redenen voor je je mond opentrekt en dingen gaat zeggen waar je geen idee van hebt! zou ik wel respecteren.

en black mystery
Citaat:
het is precies tegenwoordig de periode om depri te zijn
in ieder geval
proberen je hoofd niet te laten hangen
gwoon fuck it all
en dag tot dag doorgraken
ps uithongeren is geen goed idee
voor je het weet zit je met eetproblemen enzo
dan zou ik eerder wat huilend op men kamertje willen zitten dan een of ander eetprobleem op te lopen
maar nu heb ik ook eens naar je profiel gezien
jij kan precies niet echt zonder een lief he??
ben jij zo iemand die constant op zoek is naar een lief?

in ieder geval veel sterkte gewenst
en hoop dat het snel beter gaat
dat idee van fuck it all heb ik zker wel gehad (nogsteeds wel) maar weet niet of dat de oplossing is.
en het is niet echt uithongeren geweest (zie boven)
en ik ben nu ongeveer 2 maand vrijgezel (van 2 kanten uitgemaakt), en vind het heel prettig om nu alleen te zijn, omdat ik dan kan groeien en mijn grenzen kan verkennen zonder met iemand rekening te houden (het fuck you all idee). hiervoor ben ik nooit langer dan 1 maand vrijgezel geweest, en nu heb ik het echt nodig om te evrwerken en alles voor mezelf op een rijtje te krijgen. natuurlijk is een relatie fijner, omdat er iemand is die jou liefhebt en andersom.
maar dat zou op dit moment niet slim zijn, omdat ik dat dan zou gebruiken voor mijn verwerking die eigenlijk dieper ligt dan ik eigenlijk zou willen.

maar ik hoop dat nu iedereen (met een paar in het bijzonder) nu blij zijn dat ze over mijn zwakten weten en dat ik me weer helemaal klote voel.