Enkele bericht bekijken
Oud 13 January 2004, 14:35   #2
PFP
Guest

Standaard

Ik word echt doodziek op dat linkse gekanker op Bush en zijn beleid. Men wil nog steeds niet inzien dat de VS gewoon de grootste speler is in de wereld op het gebied van Kennis, economie, krijgsmacht etc. Als zij het niet doen, dan doet niemand het. In Irak en afghanistan is goed ingegrepen en van mij mogen ze dat ook meteen doen in Iran Korea en alle staten waar de mensenrechten op grote schaal aan de laars worden gelapt en waar gevaar dreigt voor de wereld vrede. Maar de meeste linkse europeanen zien liever dat de kop in het zand gestoken wordt. Europa slaat een pleefiguur met het algemene "het zal wel overwaaien" buitenlands beleid. En wie mag er straks weer komen helpen als er ergens ter wereld weer iets mis gaat? juist dat is de VS.

Bush is in mijn ogen 1 van de daadkrachtigere presidenten van de laatste tijd. Bill Clinton heeft helemaal niets bereikt met zijn zachte beleid en daarom mag nu de harde weg weleens worden gekozen. Zowel in Israel, als in Irak als in Cuba.

In deze wereld mag geen plaats zijn voor de vijanden van de westerse en democratische wereld. Vijanden dienen uitgeschakelt te worden, door militair ingrijpen of door economische sancties en handelsblokkades.

Laatst aangepast door PFP : 13 January 2004 om 14:39
  Met citaat antwoorden