Enkele bericht bekijken
Oud 13 January 2004, 19:29   #18
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
PM
sorry fb amby

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
en dieeten.. montignac heb ik een tijdje gedaan (week het is nogal duur) maar in die week viel ik wel een aantal kilo's af

en verder, het beste middel om echt af te vallen is radicaal je eetgewoonten veranderen.. op de goeie manier dus veel groente, fruit en water.. en zo min mogelijk snoep en fastfood enzo. maar wel gewoon goede volledige maaltijden
en dan nog bewegen.. een paar uur wandelen heeft wat dat betreft vaak meer effect dan een korte tijd inspanning..

en dat alles dan lang volhouden het is mij nog niet gelukt
Ik wil ook afvallen, maar bij mij werkt het nooit.
2 jaar geleden ging ik daar ook te ver in, mijn brood weggooien op school zodat ons mam er niet achter kwam dat ik daar niets at. en thuis heel weinig eten en dan zeggen dat ik veel brood op school had gegeten. Ik kreeg zelf allemaal opmerken dat ik was afgevallen en mijn broeken werden te groot enzo.
Maja op de een of andere manier is dat toch over gegaan. Ik heb er zelf niet iets aan gedaan, heel raar was dat. Maar nu ben ik er wel beetje blij om, anders was het helemaal fout gegaan denk ik.

Als ik echt bewust ga letten op wat ik eet en ook minder ga eten, dan lijkt het alsof ik nog meer aankom, en als ik er niet meer op ga letten en eens in de zoveel tijd op de weegschaal ga staan zie ik dat zelfs 1,5 kilo ben afgevallen. Ligt dat nou aan mij of ben ik zo nou zo raar?
  Met citaat antwoorden