Citaat:
Originally posted by Tyskie
Enkele vragen
Gelieve deze vragen serieus te beantwoorden, het liefst door degene op wie de vraag betrekking heeft.[list=1]
[*]Waarom doet Dext0r als FB+ veel meer dan de FB+ LoeLoe? [*]Kan Dext0r dan niet beter beheerder worden? Hij is accurater, meer aanwezig, beter in de communicatie en fanatieker dan de huidige beheerders[*]Op grond waarvan verdient LoeLoe haar plusje? Ze sluit in andere topics dan haar eigen nauwelijks tot nooit iets, ze kan niet eens bannen (althans ze doet het niet). Kortom: wat doet ze wel wat een FB+ behoort te doen?
[/list=1]
Meer vragen heb ik voorlopig niet, hoewel er altijd wel weer een vraag omhoog kan komen.
|
ik heb even een gaatje in mijn tijd gevonden om hier een reply over te typen..(pc stuk, moet het met laptop doen

, werk, school....excuses

beetje weinig online afgelopen week....)
waarom ik ondernemend en fanatiek hier ben kan ik gewoon afleiden uit mijn mening/feit dat ik het euh...'soms' niet eens ben met gang van zaken hier of gewoon dingen graag veranderd/verbeterd zie. Ben vaak ook bereid om dingen uit te zoeken of er tijd aan te besteden, en dan heb ik het niet alleen over gedrag van users of layout veranderen, maar zo ook af en toe op gebied van bijv. beveiliging / voorkoming van exploits op forum... (misschien herinneren jullie je nog: klik deze link? topic....?

)
in eerste instantie was ik in het verleden ertegen om beheerder te willen worden omdat ik de indruk zou krijgen dat dit gewoon teveel tijd en verplichtingen moet inleveren/nakomen. nu als FB+ merk ik al dat je wat globaler op het forum actief bent met het onderhouden, en vanzelf kom je daarbij met zoveel ideeen in je op dat je meer wilt ondernemen...en eigenlijk wordt ik nu als fb+ misschien alleen maar belemmerd omdat ik niet kan uitvoeren, maar enkel opperen (wat inside-werk betreft zeg maar... templates aanpassen etcetc...)
ja, ik zie hedentendage wel mezelf als beheerder en het hoeft niet meer tijd te kosten dan ik nu aan het forum besteed. maar vinden de huidige beheerders ook dat een vooralsnog nu 3e beheerder aangesteld moet worden?
en hoe zit het dan met de taak van loeloe als fb+ zal zij zich ook met meer dingen kunnen bemoeien in de positieve zin van het woord? of blijft het bij haar moderaten zoals het nu gebeurd?
komen we direct ook aan bij het punt waarom loeloe haar +status heeft..
zolang als ik mij kan heugen zit loeloe hier volgens mij al op het forum in de staff, en heeft zij zich in de vroegere dagen al deze status vergaard.
ik denk dat het in vroeger dagen alleen nog niet zoveel vereisten waren aan een FB+ als dat het nu doet..en dat loeloe daar naar verloop van tijd een beetje in heeft lopen schipperen.
het is niet aan mij om hier verder een oordeel over te vellen... dit is meer iets voor het huidige beheer... (waar ik tot dusver nog niet toe behoor

)..