Enkele bericht bekijken
Oud 15 January 2004, 22:57   #103
Plankje
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by BlackMystery
???
het probleem is gewoon dat die allochtonen iets te snel aan discriminatie denken
heb er eens ruzie mee en je bent meteen een rascist
is dat dan normaal
damn man does wat minder paranoid
als ik iets zeg tegen een van die mannen of er iets tegen doe, dan maakt da ni uit welk kleurke da heeft, ma wa hem hee gedaan
er is ook sprake van discriminatie. Erg duidelijk. Alleen al zo denigrerend als jij praat over allochtonen. Volgens mij weet je geneens wat het woord precies getekend. Valt me nog van je mee dat je het woord buitenlander niet gebruikt.

Wat ik verder erg tegenstrijdig vind, waren de reacties op mijn uitspraak in het begin van de topic.

Ik streek alle vmboërs over 1 kam door ze aggresief te noemen en meteen iedereen er aggresief op van: blabla generalisatie (terecht natuurlijk want het was ook generalisatie), maar ondertussen zie ik wel iedereen hier Marokkanen en Turken (okay voor de wat mindere intellecten onder ons de allochtonen) stigmatiseren. 1 Turk fout, allemaal fout. Dat mag blijkbaar wel gezegd worden, terwijl er niet gezegd mag worden 1 vmboër aggresief, allemaal aggresief.

Ik vind het echt grappig zo racistisch en tegenstrijdig sommige lui bezig zijn.

Ow jah, die opmerking van mij in het begin over vmbo enzo daar meende ik geen flikker van, wou alleen ff een paar lui uit de tent lokken die eigenlijk hetzelfde doen bij Turken/Marokkanen.

"Wat zeuren die racisten in Afrika nou? Ze mogen toch gewoon blank zijn!"
  Met citaat antwoorden